پارسی نویس

آیفون ۸ گرانترین گوشی اپل خواهد بود

  • ۱۵:۳۹

گزارش های جدید نشان می دهد آیفون جدید با قیمت هزار دلار عرضه خواهد شد.

 به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فست کمپانی، شرکت اپل تصمیم دارد آیفون ۸ را به مناسبت  ۱۰ سالگی این تلفن های هوشمند به بازار عرضه کند. قیمت هزار دلاری آیفون ۸ آن را به گرانترین تلفن این سری هوشمند تبدیل می کند.

 درهمین راستا گزارش های مختلف حاکی از آن است که این گوشی هوشمند دارای یک صفحه OLED است که تمای قسمت جلویی را در بر می گیرد و همچنین حاوی فناوری حسگر سه بعدی است. کاربرد همین دو فناوری مبلغ قابل توجهی به بهای آیفون ۸ می افزاید.

هر چند رقم هزار دلار برای یک تلفن هوشمند کمی گرانبها به نظر می رسد اما اپل پیش از این هم تلفن هوشمندی عرضه کرده که تفاوت قیمتی چندانی با این رقم ندارد. گوشی آیفون ۷ پلاس با ظرفیت ۲۵۶گیگابایت باقیمت ۹۶۹ دلار در بازار عرضه شده است.

رسانه های مختلف گزارش های متفاوتی از فناوری های جدید آیفون ۸ ارائه کرده اند. همچنین گزارشاتی در بازار وجود دارد که اپل همراه آیفون ۸، دو گوشی هوشمند دیگر یعنی آیفون ۷s با صفحه نمایش ۴.۷ اینچ و آیفون ۷s Plus با صفحه نمایش ۵.۵ اینچی را به بازار عرضه کند.


منبع: خبرگزاری مهر

سید حسین سعادتمند
این اپل فوق العادست. همه بازارو دست گرفته. 
سیّد محمّد جعاوله
سلام
دنبال شدید
متشکرم.
جملک نویس
:)
فقط اچ تی سی
برای ما هم جملک بفرستید
در ضمن بروزیم
التماس دعا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تبلیغات متنی

پارسی نویس

©.کپی برداری با ذکر منبع مجاز است
© پارسی نویس ۱۴۰۱ - ۱۳۹۳
قدرت‌گرفته‌ازبلاگ‌بیان؛‌‌
طراحی‌قالب‌ازعرفان؛‌‌ بازطراحی‌ازپارسی‌نویس