پارسی نویس

سبقت گیری اپل از سامسونگ در فروش گوشی های هوشمند

  • ۱۷:۵۵
maxresdefault

با سهم ۱۷٫۸ درصدی اپل از بازار گوشی های هوشمند در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۶، این شرکت آمریکایی توانست از سهم ۱۷٫۷ درصدی سامسونگ پیشی بگیرد و پرفروش ترین برند جهان در عرصه گوشی های هوشمند شود. اپل در این سه ماهه رکورد شکنی کرد و ۷۸٫۳ میلیون دستگاه iPhone فروخت که کمی بیشتر از ۷۷٫۵ میلیون دستگاه فروخته شده سامسونگ در این سه ماهه بود. پس این دو برند، گوشی های هواوی (با ۱۰٫۲%)، اوپو (با ۶٫۷%) و ویوو (با ۵٫۸%)  لیست پنج برند برتر را کامل می کنند.اگر نگاه کلی به سال ۲۰۱۶ بیاندازیم، می بینیم که سامسونگ همچنین با ۲۰٫۸% در صدر لیست پر فروش ترین ها قرار گرفته و پس از آن اپل با ۱۴٫۵% و هواوی با ۹٫۳% در رده های دوم و سوم قرار دارند. در طول این ۱۲ ماه میزان گوشی های هوشمند ارسال شده به ۱٫۵ میلیارد دستگاه رسید که ۳% بیشتر از این مقدار در سال ۲۰۱۵ می باشد و با گسترش بازار در چین و کشور های آفریقایی، انتظار می رود که این اعداد همچنین رشد کنند.

با وجود قرار گرفتن در رده های اول و دوم، جالب است بدانید که اپل و سامسونگ نسبت به سال ۲۰۱۵، به ترتیب ۱۶٫۱ و ۱۰٫۳ میلیون گوشی کمتری فروخته اند.


منبع: تکفارس

جملک نویس
سلام
فقط htc
راستی به روزیم
التماس دعا
سروش فتحی
جالبه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تبلیغات متنی

پارسی نویس

©.کپی برداری با ذکر منبع مجاز است
© پارسی نویس ۱۴۰۱ - ۱۳۹۳
قدرت‌گرفته‌ازبلاگ‌بیان؛‌‌
طراحی‌قالب‌ازعرفان؛‌‌ بازطراحی‌ازپارسی‌نویس