پارسی نویس

تصاویر تازه ای از ساعت هوشمند جدید LG منتشر شد

  • ۱۹:۳۵

الجی واچ استایل سرفس/LG Watch Style Surface که از سیستم عامل اندروید ویر/Android Wear  ۲٫۰ بهره خواهد برد مدت زمان زیادی تا معرفی شدن خود ندارد، حال تصاویر واضح و دقیقی از این گوشی به بیرون درز کرده است. در ادامه ی این خبر و جزئیات آن با ما همراه باشید!

چند روز پیش بود که تصاویری از الجی واچ اسپورت/ LG Watch Sport و الجی واچ استایل به بیرون درز کرد. این دو ساعت هوشمند اولین وسایل پوشیدنی ای خواهند بود که با سیستم عامل اندروید ویر ۲ به عنوان سیستم عامل پیش فرض روانه ی بازار خواهند شد. در تاریخ ۹ فوریه این دو ساعت هوشمند معرفی خواهند شد و روز بعد نیز روانه ی بازار خواهند شد.  امروز یکی از کاربران توئیتر تصاویر واضحی از الجی واچ استایل جدید در رنگ های نقره ای و طلایی منتشر کرد.

مدل بزرگ تر که الجی واچ اسپورت نام دارد از یک صفحه نمایش ۱٫۳۸ اینچی اولد با رزولوشن ۴۸۰*۴۸۰ بهره می برد. این ساعت هوشمند ۳ دکمه ی فیزیکی در اطراف خود خواهد داشت. برادر کوچک تر این ساعت هوشمند یعنی الجی واچ استایل از یک صفحه نمایش ۱٫۲ اینچی با صفحه نمایش اولد ۳۶۰*۳۶۰ بهره خواهد برد.

این ساعت های هوشمن محصول مشترک گوگل و ال جی و ساخته ی دست هر دوی آن ها هستند به عنوان یکی از مزایای این همکاری این ساعت های هوشمند از دستیار صوتی هوشمند گوگل یعنی گوگل اسیستنت/Google Asistant نیز بهره می برند. هوش مصنوعی پیشرفته ی این دستیار صوتی هم اکنون بسیار کارآمد تر و باهوش تر است. مدل اسپورت این ساعت هوشمند پشتیبانی از خطوط ۳ جی و ال تی ای/LTE را ارائه می کند و از گواهی آی پی ۶۸ که برای جلوگیری از نفوذ آب و گرد و خاک است نیز بهره می برد. مدل استایل این گوشی از گواهی آی پی ۶۷ بهره می برد. در هر دو حالت فرقی ندارد، شما می تواند ساعت را بشورید در باران قدم بزنید و یا موقع حمام کردن ساعت را بر روی مچ خود ببندید.


منبع: تکفارس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تبلیغات متنی

پارسی نویس

©.کپی برداری با ذکر منبع مجاز است
© پارسی نویس ۱۴۰۱ - ۱۳۹۳
قدرت‌گرفته‌ازبلاگ‌بیان؛‌‌
طراحی‌قالب‌ازعرفان؛‌‌ بازطراحی‌ازپارسی‌نویس