پارسی نویس

آموزش اتصال گوشی های اندرویدی به تلویزیون

  • ۱۰:۳۱
آموزش اتصال گوشی های اندرویدی به تلویزیون
با توجه به تکنولوژی های جدید می توانید علاوه بر لپ تاپ و کامپیوتر های شخصی، گوشی های هوشمند اندرویدی خود را نیز به تلویزیون متصل کنید. شما می توانید با اتصال گوشی اندرویدی خود به تلویزیون بدون کاهش کیفیت به مشاهده عکس و فیلم های خود بپردازید یا وب گردی نمایید. همچنین می توانید کنترولر کنسول مورد نظر را از طریق بلوتوث به گوشی متصل کرده و به بازی کردن بپردازید. در این مقاله 2 روش آسان و سریع برای اتصال گوشی های اندرویدی به تلویزیون را بررسی خواهیم کرد.
 
 
روش 1 : استفاده از کابل های HDMI
اکثر تلویزیون های ساخت دهه اخیر به کابل HDMI مجهز شده اند. توسط کابل HDMI می توانید صدا و تصویر دیجیتال را با بالاترین کیفیت دریافت نمایید. این کابل ها در سه سایز مختلف تولید می شوند. از سایز های A و B برای اتصال دستگاه های خانگی، کنسول های بازی، تبلت ها و دیگر وسیله هایی که محدودیت فضایی ندارد استفاده می شوند. از سایز C این کابل که HDMI کوچک یا مینی نام گرفته است، می توانید برای اتصال گوشی خود به تلویزیون استفاده نمایید. 
 
روش اتصال نیز بسیار آسان بوده و تنها کافی است سر کوچک کابل که در سایز C می باشد را به گوشی و سر دیگر را به تلویزیون متصل نمایید. دقت داشته باشید برای اتصال از طریق HDMI باید درگاه مخصوص HDMI در تبلت یا گوشی شما قرار گرفته شده باشد.
 
آموزش اتصال گوشی های اندرویدی به تلویزیون
 
 
روش 2: استفاده از پورت MicroUSMHL
اگر گوشی یا تبلت شما به درگاه HDMI مجهز نشده است می توانید از پورت MicroUSMHL (کابل MHL) استفاده نمایید. این پورت از 2 درگاه تشکیل شده است. درگاه ورودی Micro USB می باشد که به گوشی شما متصل شده و درگاه خروجی آن HDMI می باشد که توسط آن می توانید گوشی را به تلویزیون متصل نمایید.
 
 آموزش اتصال گوشی های اندرویدی به تلویزیون
 
نکته حائز اهمیت در استفاده از این روش، شارژ شدن گوشی شما می باشد. پس از اتصال گوشی از طریق پورت MicroUSMHL به تلویزیون، گوشی شما توسط برق تلویزیون شروع به شارژ شدن خواهد کرد.


منبع: سرزمین دانلود

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تبلیغات متنی

پارسی نویس

©.کپی برداری با ذکر منبع مجاز است
© پارسی نویس ۱۴۰۱ - ۱۳۹۳
قدرت‌گرفته‌ازبلاگ‌بیان؛‌‌
طراحی‌قالب‌ازعرفان؛‌‌ بازطراحی‌ازپارسی‌نویس