پارسی نویس

«G5» زودتر از موعد می‌آید

  • ۱۳:۵۶

تصویر «G5» زودتر از موعد می‌آید

ال‌جی امسال دو پرچمدار با نام‌های G4 و V10 را معرفی کرد. G4 را که همه می‌دانیم نسل چهارم هندست‌های سری G است، اما V10 را اگر بخواهیم توصیف کنیم، باید بگوییم یک G4 پیشرفته‌تر است که یک صفحه نمایش اضافه روی صفحه نمایش اصلی‌اش دارد. فریم V10 کاملا فلزی است و پریمیوم بودنش را از کیلومترها دورتر فریاد می‌زند.

حالا که کم کم باید منتظر G5 باشیم، اطلاعات و شایعات زیادی از آن نمی‌شنویم. هر چند اخیرا و بر اساس آخرین گزارشی که از کره جنوبی منتشر شده است، G5 را احتمالا اوایل ماه فوریه خواهیم دید که عجیب است، زیرا G4 را اگر خاطرتان باشد ماه آوریل به دنیا معرفی کردند.

مورد دیگر این‌که ال‌ جی G5 بلافاصله پس از معرفی رسمی‌اش به صورت بین المللی عرضه خواهد شد.

انتخاب ال‌جی نشان می‌دهد که دوست دارد پرچمدارش را زودتر از سامسونگ یا همان رقیب دیرینه هموطنش ارایه دهد. چرا که گالکسی S7 قرار است ماه مارس آغاز بکار کند.

در این گزارش از ویژگی‌های جدید هندست G5 هم چیزهایی دیده می‌شود. مثلا تجهیز به اسکنر عنبیه چشم و اثر انگشت که احتمال می‌دهیم اسکنر اثر انگشت در پشت هندست و درون دکمه قفل قرار بگیرد.

به گزارش آی تی رسان، به هرحال ال‌جی G5 قرار است مجهز به یک صفحه نمایش 5.5 اینچی QHD، رم 4 گیگابایتی، اسنپدراگون 820، دوربین 21 مگاپیکسلی پشتی و یک نوع 8 مگاپیکسلی در جلو شود. به احتمال زیاد بدنه این هندست نیز تماما فلزی خواهد بود که باید منتظر ماند و مطمئن شد.


منبع:jamejamonline.ir

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تبلیغات متنی

پارسی نویس

©.کپی برداری با ذکر منبع مجاز است
© پارسی نویس ۱۴۰۱ - ۱۳۹۳
قدرت‌گرفته‌ازبلاگ‌بیان؛‌‌
طراحی‌قالب‌ازعرفان؛‌‌ بازطراحی‌ازپارسی‌نویس