پارسی نویس

رونمایی از یک کیبورد بلوتوث برای ابزارهای هوشمند

  • ۱۳:۴۷

کیبورد بلوتوثی,LG Rolly,کیبورد بلوتوثی LG Rolly ال جی

LG Rolly  تنها 17 میلی‌متر ضخامت دارد

صفحه‌کلید قابل‌حمل جدید ال‌جی که در دو نوع ثابت و تا شدنی ساخته شده، می‌تواند کاربران را در هنگام کار طولانی مدت با کیبورد کوشی‌های هوشمند یاری رساند.


برخلاف سایر همنوعان سیلیکونی این محصول، در ساخت LG Rolly از پلی کربنات مستحکم و پلاستیک ABS استفاده شده که به آن قدرت مانور بالا و استحکام بیشتر را می‌بخشد به گونه‌ای که پس از جمع شدن به اندازه یک خط کش فضا اشغال می‌کند؛ البته یکی دیگر از دلایل استفاده این ماده به عنوان پایه کیبرد  بی‌سیم الجی، واکنش سریع به دستورات فیزیکی کاربر می‌باشد.

 

کیبورد بلوتوثی,کیبورد LG Rolly,کیبورد بلوتوثی LG Rolly ال جی

باتری به کار رفته در کیبورد LG Rolly حداکثر تا 3 ماه دوام خواهد آورد

 
البته به گفته شرکت سازنده، طی ماه‌های باقی مانده از سال جاری، طیف وسیع‌تری از این محصول دوست داشتنی معرفی و راهی بازار خواهد شد. LG Rolly علارغم در اختیار قرار دادن تمام قابلیت‌های یک کیبورد رومیزی به کاربر، تنها 17 میلی‌متر ضخامت داشته با این حال دارای یک پایه برای اتصال به تبلت می‌باشد که آن را قدری از سطح اتکا بالا می‌آورد.

LG Rolly این کیبورد پرتابل، قابلیت اتصال به گوشی‌های هوشمند و تبلت هایی با حداکثر ابعاد 10 اینچ را با بهره‌گیری از بلوتوث 3 دارا می‌باشد و به صورت خودکار با دستگاه مادر همگام می‌شود. البته لازم به ذکر است که باتری به کار رفته در آن حداکثر تا 3 ماه دوام خواهد آورد و بعد از این مدت بایستی منبع تغذیه آن را تعویض کرد.


منبع : farnet.ir


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تبلیغات متنی

پارسی نویس

©.کپی برداری با ذکر منبع مجاز است
© پارسی نویس ۱۴۰۱ - ۱۳۹۳
قدرت‌گرفته‌ازبلاگ‌بیان؛‌‌
طراحی‌قالب‌ازعرفان؛‌‌ بازطراحی‌ازپارسی‌نویس